| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
1st day sch? :/
Wednesday 2 January 2013 | Wednesday, January 02, 2013 | 0 Talking
er hi ;) sebelum tu happy new year! semua orang ada azam baru aku pun ada lah. nak kuruskan badan 10kg xD boleh kan?! ckp ?! haha, okay tu berlakon je. lek ah. harini first day skolah kan? so macammana? orang lain masuk sekolah hari pertama aku duk berlari sana sini mintak tanda tgn cikgu ambik peka/cop rasmi/hantar bku teks dan segalanya lah T_T :( hmm kesiannya. nanti orang belajar dah masuk bab tiga aku baru nak masuk sekolah. ish :( ruginya. tadi pergi sekolah jumpa dorang semua :') LDB menangis yer, terharu :') lepastu ustazah tiba tiba tanya kt syimah 'bila nak buat majlis perpisahan utk fatini ni?' errrr terharu pulak dgn dorang :') dulu masa  nak pindah datang sini menangis taknak dtg. tapi sekarang menangis pula nak pindah sana balik. biasalah bila dah dapat kawan, cikgu rasa susah la nak tinggalkan. Tapi tahun ni rasa macam susah sikit lah, maybe sebab aku pmr. nak sesuaikan diri dengan sekolah dkt bangi nnti. nak kenal dgn kawan lagi. tu ambil masa k:/ hmm, lain lah kalau sekolah dekat putrajaya. 9 (1) sana. kawan ada cikgu pun ramai dah aku kenal :/ berjauhan dengan LDB? dengan kawan lain? dengan faris? hmm, insyaAllah:') sejujurnya, aku jealous dengan orang yang dah mula sekolah :') tertinggal lagi pelajaran aku :') ish.habis semua tu dalam pukul 2.50 ptg tadi lari pegi lokyuk. stay sanaaaaaaaa. ada pasta (faris) , kak balqis,apis, syafiq :D then jalan kaki gi allsaints gi beli kt kedai lepastu gi lokyuk blik x) orang takde kerja mmg mcm tu
:'p btw rindu LDB and pasta :'] okay habis dulu, nak makan xD byeeeeee :*

Older Post Newer Post
Disclaimer


15. A princess of the family. A proud Directioner, Aaronator,& Swifty. Instagram: : le_nfe . NurHakim's pwincess ♕


Shout Here








Credits

Skin By //SuhailaRoslan