| Follow || Dashboard |
//Pink Is Sweet
and failed
Thursday 14 June 2012 | Thursday, June 14, 2012 | 0 Talking

 Assalamualaikum anak anak murid. Kita terus masuk bab lah ye, cikgu taknak buang masa. Buka bab24 : Failed Exam. okay, aku merapu. Result exam mid year haritu mmg merosot gila babeng. Arab aku tak payah cakap la dari tahun lepas memang comel markahnya. Aku bagitahu mama aku failed and berdarah ha telinga ni kena bebel *k aku tipu :P mnada berdarah* Next exam insyaAllah aku buat betul betul. Haritu kan main main. Nak cuti en, pikiran melayang fikir pasal cuti. Biasa ah, tapi exam lepas keputusan aku takde ah teruk cmni. K jahanam. Haaaaaaaaa, apa mimpi kau tiniey? Marah sorang2. Kau yang bodoh siapa suruh. Teheeeee, okay lekk ah. Aku emo lebih tadi. Biasa ah perempuan , Allah Bagi Cuti en mmg cenggini. Hehe, okay bye :')

@le_nfe

Older Post Newer Post
Disclaimer


15. A princess of the family. A proud Directioner, Aaronator,& Swifty. Instagram: : le_nfe . NurHakim's pwincess ♕


Shout Here








Credits

Skin By //SuhailaRoslan